Изработка на чат бот | Дигитален маркетинг БГ
15930
page-template-default,page,page-id-15930,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Изработка на чат бот

Какво е чат бот?

 

Чатботът е компютърна програма, задвижвана или от правила, или от изкуствен интелект (или от двете!), който взаимодейства с човек през интерфейс за чат.

 

95% от потребителите не са готови да направят покупка или запитване при първото си посещение. Дори да се интересуват от бранда, най-вероятно ще се нуждаят от повече информация и може би отговори на няколко въпроса, преди да конвертират.

 

В много случаи отзивчивостта към техните въпроси може да е решаващ фактор за конвертиране. За съжаление много бизнеси не отговарят достатъчно бързо на въпросите на клиентите, за да постигнат целите, които са си поставили.

 

Ако вашият бизнес се задвижва от запитвания – може би се чудите как е възможно да отговорите на всички запитвания в срок от 5 минути?!

 

Дори да имате най-отдадения екип за продажби на света, най-вероятно няма да могат да проверяват и да отговарят на запитвания толкова често. Но само, защото това е често срещан проблем не означава, че не трябва да работите, за да го поправите.

 

Някои компании се опитват да разрешат този проблем, като добавят чатове към сайта си. В повечето случаи този канал е екипиран със служители от поддръжката, които да отговарят на прости запитвания и да предават новите запитвания към екип Продажби, когато се освободят.

 

Но освен, ако вече нямате екип на разположение 24/7, който да чати на живо с вашите клиенти – това може да е много скъпо решение.

 

Къде чатботовете имат потенциала да са високо ефективни?

 

 

  • Събиране на информация за отдел Продажби
    Най-важната цел за всяка компания, печелеща от запитвания, е събиране на достатъчно информация за отдел Продажби, за да могат те да се свържат с потенциалните клиенти.

 

 

Чатботовете са идеални за тази цел. Те събират информация, която принципно се попълва в контактни форми, но по много по-ангажиращ за потребителя начин.

 

Събраната информация може лесно да се синтезира и пренасочи към отдел Продажби.

 

 

  1. Квалифициране и приоритизиране на нови запитвания
    Събирането на постоянен поток от запитвания е предизвикателство. Но оценяването и отговарянето на всяко от тях е безспорно един от най-предизвикателните задачи, особено за заети служители.


Чатботовете опростяват този процес. В допълнение на събирането на информация за запитванията, ботът може да идентифицира качествени запитвания и да ги приоритизира за екипа ви.

 

 

  • Абониране на посетители към бюлетина
    Освен събирането на нови запитвания, чатботовете могат да абонират и за бюлетин. По много по-забавен начин от пуш нотификациите.

 

  • Насочете потребителите към полезни ресурси
    Ако вече сте инвестирали в съдържание за сайта си, има голяма възможност да сте публикували статии, блог публикации, наръчници, които да предоставят важна информация на клиента ви.

 

 

И можете да се възползвате максимално от съдържанието, като „обучите“ чатбота да насочи посетителите точно към тези ресурси, които са релевантни на интересите и въпросите им.

 

Ако посетител попита въпрос, който вече е бил отговорен на сайта, ботът отговаря с кратък отговор, заедно с линкове за по-задълбочена информация.

 

По този начин не само помагате на потребителите да намерят информацията, която търсят, но и да максимизирате стойността на всеки ресурс на вашия сайт.

 

 

  • Намаляване на натовареността на служителите
    Много от способностите в този списък, като квалифицираните запитвания и пренасочване на потребителите към ресурси на сайта се управляват от хора от отдел Обслужване на клиенти.

 

 

Това означава, че с интеграция с чатбот можете да елиминирате тези задачи от плещите на служителите си.

 

Това ще им помогне да се фокусират върху по-сложни и важни задачи и да асистират на клиентите дори по-ефективно.

 

 

  • 24/7 отговор в реално време

 

Екипът на “Дигитален маркетинг БГ” изработва чат ботове в съответсвие с тематиката и семантичното ядро на вашия бизнес. Свържете се с нашия екип, за да обсъдим детайлите по интеграцията на вашия чат бот и бъдете стъпка пред конкурентите си!

 

Пример за чат бот, инсталиран от нашия екип, може да видите тук: https://lp.svsolutions.eu/

 

Очакваме вашето запитване за изработка на чатбот 🙂

 

 

Позвънете ни

Копирането на съдържанието е забранено!