Камвъртайзер - най-новата скъпоплатена професия | Дигитален маркетинг БГ
15924
post-template-default,single,single-post,postid-15924,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Камвъртайзер – най-новата скъпоплатена професия

Камвъртайзер – най-новата скъпоплатена професия

В последните няколко години сме свидетели на изключителен бум в социалните на мрежи на заснемането и споделянето на видеоклипове. Влогъри и инфлуенсъри от цял свят са в шеметна надпревара за зрителския интерес. Цифрите не закъсняват и ръстът на гледаемостта бележи невиждани висоти.

Агенции отчитат увеличение от 99% за последната година при лидерите от Youtube и 258% във Facebook.
Най-креативните и интересни видео контендъри успяват да превърнат хобито си в професия, а преглежданията на клиповете им носи печалби, които на моменти изглеждат нереални.

Една нова вълна видео кънтендъри обаче бележи изключителен ръст и за в бъдеще все по-често ще се говори за тях. Идва епохата на така наречените камвъртайзери. Хора с камера в ръката и интересни идеи в главата създават видеа, които не просто се гледат и споделят от милиони, а същевевменно с това успяват да насочат вниманието на зрителя към специално позиционирани продукти.

Зад тях стоят големи брандове, които искат да експериментират, излизайки от скъпите студиа, специалните ефекти и стотиците служители, стоящи зад една реклама. Те са брандовете на новото време, менижирани от хора, които съзнават успеха и виждат тренда на бъдещето.

Чрез любителски видеа, камвъртайзърите стигат до зрителя не чрез целево натрапване на продукти и изпадане в обяснения за ползите им, а просто чрез събуждане на интереса на хората с иновативни и интересни идеи. Зрителският интерес може да бъде проследен моментално от показателите: харесвания, коментари и споделяния.

Не е нужно да си най-гледания влогър или най-следвания инфлуенсър, за да печелиш. По-важното е да си най-интересния персонаж. Човекът, можещ да провокира зрителя, да събуди неговия смях или дори гняв, този който не поставя граници на забавлението, а ги надскача.

Камвертайзингът е ново направление на онлайн маркетинга, при което целта е продукт да достигне до крайния потребител не чрез директно акцентиране върху него, а чрез емоцията, която оставя видеото у зрителя. Основната цел е забавлението.

Готов ли си за новата вълна?

Готов ли си парчето от пая, който осигуряват големите брандове?

Готов ли си да си сред първите в начинанието?

Готов ли си да бъдеш камвъртайзер?



Позвънете ни

Копирането на съдържанието е забранено!