6 топ тенденции в дигиталния маркетинг през 2020 година | Дигитален маркетинг БГ
15816
post-template-default,single,single-post,postid-15816,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

6 топ тенденции в дигиталния маркетинг през 2020 година

6 топ тенденции в дигиталния маркетинг през 2020 година

  • Дигиталният маркетинг е необходим и за маркетолозите, защото им дава предимство.
  • Тенденцията за дигитален маркетинг продължава да се променя,
  • Светът сега е известен като цифровата ера. Светът се движи невероятно бързо и през последните няколко години имаше драстичен преход към цифровизацията.

 

Известен факт е, че светът работи в интернет! Интернет промени облика и концепцията на днешния пазар. Никой не може да намери алтернативен пряк път, който да избяга от този маршрут. Дали това е малък бизнес или мащабна индустрия, компания за недвижими имоти или ИТ фирма, която дигиталния маркетинг прави навсякъде.

 

Светът сега е известен като цифровата ера. Светът се движи невероятно бързо и през последните няколко години имаше драстичен преход към цифровизацията. 2019 г. беше страхотна година за дигиталния маркетинг, очаква се 2020 г. да бъде и ползотворна година за същото.

С развитието на техники за дигитален маркетинг и с генерирано от потребители съдържание цифровият маркетинг също промени човешкото поведение. Не само за потребителите, но и дигиталният маркетинг е необходим за маркетолозите, защото им дава предимство в този конкурентен свят.

Тъй като всички знаем, че тенденцията в дигиталния маркетинг продължава да се променя, ето няколко предстоящи топ тенденции, на които трябва да обърнете внимание през 2020 г .:

1. Ерата на гласовото търсене:

Използването на интернет е улеснено поради лесния му достъп до лаптопи, таблети и мобилни телефони. Почти всеки смартфон е интегриран със системата за гласово търсене. Гласовото търсене е много ценен инструмент за експоненциалния растеж на дигиталния маркетинг. Този инструмент улеснява потребителите на интернет достъпа до онлайн услугите по целия свят. Въпреки че гласовото търсене все още не е изместило позицията на текстовото търсене, се очаква то да се увеличи в следващите години. Освен това различни гласови асистенти като Alexa, Google Assistant и др. привличат все повече вниманието на масовия потребител.

2. Видеоклипове:

Светът на дигиталния маркетинг е мрежа, съвкупност от съдържание и графики (мултимедия). Възходът и падението на онлайн агенциите като цяло много зависи от тези два фактора. Съществуваше време, когато маркетолозите използваха и привличаха потребителите само чрез текстово съдържание, но към днешна дата видео съдържанието е създало собствената си идентичност на пазара.

Популярността на видеосъдържанието нараства главоломно. Потребителите разбират доста по-лесно продуктите и услугите, които им се представят чрез видео съдържанието. За големите дигитални компании видео съдържанието е най-добрият начин за общуване с публиката и изпращане на съобщения до тях. Освен това, увеличаването на SEO активността чрез видео съдържание е черешката на тортата.

3. Изкуствен интелект, проправящ пътя си:

Добрият маркетолог винаги ще знае, че разбирането на неговата целева аудитория е основната вяра за бизнес, който иска да бъде на пазара в дългосрочен план. Не е тайна това, че AI е голяма движеща сила за компаниите. AI направи процеса на маркетинг и достигане до целевата аудитория доста лесно и бързо. Това е най-добрата техника за разширяване на пазара и за взаимодействие с публиката. С помощта на AI продължителният процес на насочване към потенциални клиенти и събиране на данни се улеснява. Светът на AI е благодат както за търговците, така и за потребителите.

4. Визуално търсене:

Вместо да четат и визуализират неща, прочетени в интернет, хората в днешно време се интересуват от визуално търсене. Очевидно е, че визуалната привлекателност придава нова идентичност на продукта и осигурява по-добро разбиране на потребителите. Четенето на продукти и услуги и изживяването на визуалното усещане улеснява процеса на вземане на решения. Освен от гледна точка на потребителите, ако се гледа от гледна точка на маркетинга, те могат да излагат своите продукти, за да намират нови клиенти. Пазарът за визуално търсене е голямо средство за маркетолозите и им предлага и възможността да използват креативни маркетингови тактики. Днес във всеки продукт, независимо дали е храна, дрехи или дори услуга – компаниите масово предпочитат визуалната привлекателност.

Светът на AI е благодат както за търговците, така и за потребителите.

5. Киберсигурност – по-важно от всякога:

Може да звучи странно, но с нарастващия технологичен напредък и интернет, който прави нашия свят по-опростен, винаги остава заплаха да бъдем хакнати. Киберсигурността е по-важна от всякога, тъй като с нарастващото използване на интернет и използването му във всяка област киберсигурността е задължителна, за да защитим нашите пълномощия от злонамерен софтуер.

Поради дигитализацията на нашия живот всичко се прави по-лесно с едно щракване, но понякога това щракване може да ви струва всичко, ако не е защитено. Ако растежът на технологиите е от полза, той също има голяма заплаха от хакване на важни данни. В днешно време хакерите стават все по-умни и огромни пари се печелят чрез хакерство. Така че, с нарастващото използване на интернет, винаги остава висок риск от хакване на идентификационни данни. Следователно киберсигурността стана по-важна от всякога за потребителите на интернет.

6. Маркетинг по имейл – Управляване на индустрията за десетилетия

Имейл маркетингът датира още от първите години на създаването на Интернет. Въпреки многото технологии и различни начини на популяризация в дигиталния маркетинг, тази техника все още остава един от основните принципи и тенденции на маркетинга. Маркетингът по имейл е супер подходящ начин за разбиране и насочване към строго определени аудитории.

С нарастващата конкуренция и иновации в различните продукти „лоялните към марката“ се превърнаха само в термин. Предпочитанията на клиента продължават да се променят, затова е от съществено значение да се актуализира всяко предпочитание. Маркетингът по имейл също подобрява ангажираността на клиентите и помага на маркетолозите да разберат поведението на съществуващите, както и на потенциалните клиенти.

Е, дигиталният маркетинг е динамично поле, което продължава да се променя в кратки срокове. Сега е времето на конкуренцията като много от най-добрите цифрови маркетингови агенции предлагат няколко иновативни техники и тактики за подпомагане на своите клиенти.

За да осигури и задържи място на пазара, всеки маркетолог трябва да използва техники за дигитален маркетинг и да се актуализира във всяка стъпка. За да спечелите потребителите е от съществено значение да бъдете гъвкави и динамични по своя характер.

Не забравяйте също така и други изключително силни маркетингови похвати като: SEO оптимизация, SMM, Guerilla Marketing, локални тематични платформи и др.



Позвънете ни

Копирането на съдържанието е забранено!